باید ها و نباید های خرید سیسمونی

۲ بازديد ۰ ۰ ۰ نظر

پدر و مادر شدن از گذشته تا کنون یکی از سخت‌ترین کارهای دنیا محسوب شده است. در واقع مسئولیتی که این نقش‌ها برای افراد به وجود می‌آورد تا آخر عمر همراه آن‌ها خواهد بود. اما در عین حال بچه‌دار شدن از لحظه‌ای که بچه شکل می‌گیرد تا زمانی که به‌دنیا می‌آید و روز‌به‌روز در جلوی چشم آن‌ها بزرگ می‌شود لذت‌بخش‌ترین حسی‌ است که زوجین آن را تجربه می‌کنند.

یکی از این لذت‌ها که بارداری و بچه دار شدن با خود به همراه دارد خرید سیسمونی نوزاد است. مسلماً نگاه کردن به تمامی لباس‌های کوچک و فندقی که در فروشگاه‌ها می‌بینید هیجان شما را افزایش می‌دهد و حسی سرشار از عشق و لذت در وجود شما به وجود می‌آورد.

بسیاری از پدر‌ و مادر‌ها هنگامی که برای خرید سیسمونی به فروشگاه‌ها مراجعه می‌کنند سردرگم می‌شوند و نمی‌دانند باید چه کاری انجام دهند از همین رو در این مقاله در نظر داریم تا در رابطه با خرید سیسمونی توضیحاتی را خدمت شما ارائه دهیم مطمئناً اطلاع از وسایلی که نوزاد به آن نیاز دارد و جزء وسایل الزامی او است می‌تواند کمک زیادی در خرید سیسمونی به شما کند. همچنین اطلاع از انواع و کاربردهای وسایل نقش بسیار زیادی در خرید و نحوه استفاده از آن‌ها دارد.

پس به شما پیشنهاد می‌کنم این مقاله نسبتاً طولانی را به صورت کامل مطالعه کنید و هر بار که می‌خواهید چیزی بخرید مجدد به این مطلب مراجعه کنید و نکات مهم آن را باز هم بخوانید تا بتوانید نکات ریز و مهم در خرید این وسایل را بهتر درک کنید!

 برای خرید آنلاین سیسمونی و ملزومات سیسمونی ، سرویس خواب و کالای خواب نوزاد اینجا کلیک کنید !

اکنون نوبت آن رسیده که تک‌تک وسایلی که می‌خواهید برای نوزاد خود تهیه کنید را به شما معرفی کنیم! یکی از اصلی‌ترین بخش‌های خرید سیسمونی خرید لباس های نوزاد است.

در واقع این بخش از خرید هم برای مادر و هم برای نوزاد پر اهمیت است زیرا بخشی از دوران نوزادی او را تشکیل می‌دهد. حال می‌رسیم به معرفی لباس‌هایی که او در دوران کودکی به آن نیاز دارد.

 

در واقع این ست که معمولا شامل (ناف‌بند، پتو‌ پیچ، دستکش، جوراب، شلوار، شلوار جوراب‌دار، شورت عینکی، رکابی، لباس سرهمی، مانتو، روسری، کلاه، پیش بند و…) می‌شود هنگامی که نوزاد شما به دنیا می‌آید بر تن او می‌شود و باید در کوچک‌ترین سایز ممکن یا همان سایز صفر تهیه گردد.

همچنین دقت داشته باشید رنگ ستی که تهیه می‌کنید باید با اتاق و سایر لباس‌های او همخوانی داشته باشد این مسئله شاید برای خیلی از مادرها اهمیت زیادی نداشته باشد اما می‌تواند نقش زیادی در روحیه آن‌ها داشته باشد چون همانطور که می‌دانید بسیاری از مادران پس از گذشت مدتی از زایمان دچار احساسات متناقض می‌شوند و این رنگ‌ها می‌تواند تاثیر مثبتی در آن‌ها داشته باشد.

نکته دیگری که در رابطه با ست صفر بیمارستان وجود دارد این است که هنگام خرید لباس صفر باید به دکمه‌های آن دقت کنید، زیرا هنگامی که تصمیم دارید پوشک بچه را عوض کنید این مسئله اهمیت زیادی پیدا می‌کند تعداد دکمه‌های زیاد می‌تواند اعصاب شما را خرد کند از همین رو بهتر است به سراغ آن‌ها نروید و لباس‌هایی رو تهیه کنید که تعداد دکمه کمتری دارند!

سرویس خواب

سرویس خواب معمولاً در طرح‌های مختلف و مدل‌های مختلف طراحی شده است که اصلی‌ترین وسایل این سرویس تشک، بالش و پتو است و این سرویس به شما این امکان را می‌دهد که هر مکانی که شما به آن علاقه داشته باشید می‌توانید کودک خود را بخوابانید البته منظور از هر مکان سطوح صاف است.

 برای کسب اطلاعات بیشتر درباره خرید سرویس خواب مقاله زیر را بخوانید 
http://payamarketingg.parsiblog.com/Posts/4/%d9%87%d9%85%d9%87+%da%86%d9%8a%d8%b2+%d8%af%d8%b1%d8%a8%d8%a7%d8%b1%d9%87+%d9%8a+%d8%ae%d8%b1%d9%8a%d8%af++%d8%b3%d8%b1%d9%88%d9%8a%d8%b3+%d8%ae%d9%88%d8%a7%d8%a8+%d9%86%d9%88%d8%b2%d8%a7%d8%af/

سرویس خواب دم‌دستی

مطمئناً بارها برای شما پیش آمده که فرزندتان در پذیرایی و بر روی مبل به خواب رفته است و اگر بخواهید او را به تختخوابش ببرید از خواب بیدار می‌شود. از همین رو به یک سرویس خواب دم‌دستی به شدت نیاز پیدا خواهید کرد. این سرویس خواب در سایز بسیار کوچک‌تر بوده و بسیار نرم و تقریباً می‌توان گفت که مدل کوچک تخت او محسوب می‌شود.
این مورد برای مسافرت‌ها و مهمانی‌ها بهترین گزینه برای شما است، از همین رو دیگر نیازی نیست نگران نامناسب بودن جای خواب فرزندتان باشید.

 

برخلاف بسیاری از وسایلی که در فهرست مایحتاج سیسمونی فهرست شده اند، خرید وسایل خواب برای نوزاد یکی از ضروریات است. گهواره‌ها بهترین گزینه برای نگهداری و خواباندن نوزاد است.

در ماه‌های ابتدایی نوزاد نیاز به مراقبت بسیار ویژه دارد و والدین باید در همه حال متوجه شرایط نوزادشان باشند. به دلیل اینکه در ماه‌های ابتدایی نوزاد اکثراً در خواب به سر می‌برد داشتن مکانی مناسب و امن برای خواب نوزاد بسیار اهمیت پیدا می‌کنید.

 

قنداق فرنگی

همانطور که می‌دانید برای اینکه بتوانید نوزاد خود را برای بیرون رفتن کنترل کنید و با آرامش او را در آغوش بگیرید نیاز به قنداق خواهید داشت. حال منظور از قنداق فرنگی که در اصطلاح به آن کیسه خواب هم می‌گویند، قنداقی به شکل پتو است که بالشی با خود به همراه دارد و باعث می‌شود فرزندتان در محیطی گرم و راحت به گردش بپردازد.

همانطور که می‌دانید برای اینکه بتوانید پوشک بچه خود را عوض کنید نیاز است که او را بر روی سطحی بگذارید. دقت داشته باشید که برای این کار نیاز به تشکچه تعویض خواهید داشت.

شما نمی‌توانید او را بر روی زمین قرار دهید به همین جهت به تشکچهٔ تعویض نیاز پیدا خواهید کرد.

 

در طول روز چندین بار پوشک نوزاد را تعویض می‌کنیم که بعد از هر بار تعویض پوشک نیاز به شستشو و نظافت دارد و برای خشک کردن بدن کودک استفاده از پارچه‌های که حساسیت‌زا نباشد و به پوست لطیف کودک آسیب نرساند مورد نیاز است.

پارچهٔ خشک کن این امکان را برای شما فراهم می‌آورد که دیگر نگران آسیب زدن به پوست فرزند خود نباشید و با خیالی آسوده او را خشک کنید.

 

سرویس حوله

وقتی کودک خود را حمام می‌کنید او نیز همانند شما به حوله و سایر چیزهایی که به حمام مربوط است نیاز پیدا می‌کند. از همین رو در حین خرید سیسمونی باید این موارد را برای او تهیه کنید.

زیرا به محض اینکه ناف او می‌افتد باید او را به حمام ببرید.که این محصول معمولاً شامل (حولهٔ کلاه‌دار، پاپوش حوله‌ای،حولهٔ تن‌پوش و لیف) می‌باشد.



 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.